Snabba Cash.

sitter i valet eller kvalet om jag ska ta 144, 02 eller om jag ska ta mig ner till tingdammen och ta bussen 57.. jag hatar snön! börjar 13 idag och jag kollade igenom min kalender och jag har inte börjat 13 sen 22 dec. YES. räknade även ut att jag jobbat till stänging 18 ggr i december varit ledig 9. 18 + 9= 27,  december har 31 dagar. jag har alltså öppnat 3 ggr. PÅ EN HELB FUCKING MÅNAD. life sucks. ajja fick en fin lön iaf :D hihi

ska se snabba cash ikv med massa ikea människor. hallelujah. vi gick från att vara tre till att sluta på 8 st! haha ska fika och sånt innan och riktigt mysa. jag menar jag slutar ju halv sju idag (!) och jag har en öppning på fredag så jag ska njuta för sen har jag bara en öppning kvar denna månaden! usch hemska tanke.

fick en intro på halsen igår också. han var duktig men ja blev lite mycket ett tag haha men det löste vi fint och bara en kvarts övertid..

ska borsta mitt hår nu sen ta 144. ha ett bra liv. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback