singleladies.

det är lördag och jag ligger nerbäddad i min säng. riktigt nice. igår var det fredag och det blev utgång trots snöovädret här nere i skåne! jag tod bussen från mig för att ta mig till maria och malin. men skånetrafiken gjorde något wierd och satte mig på heeeelt fel buss. hamnade åt helvete. ajja fick gå en bit och det var så jääääääääävla kallt. helt stelfrusen när jag kom till maria. vi köra till maxi för att handla inför kvällen. tog oss hem till maria igen och väntade på att malin skulle ge oss klar tecken att få komma över!

Jonas körde oss från deras lägenhet till malins. ÖVERGATAN. hahahaha men det var värsta snöstormen och det var askallt. men men vi kom in till malin och där var sandra redan så vi började dricka och prata. två killkompisar till dem kom och gjorde oss sällskap. runt halv ett tog vi oss till chokladfabriken där det skulle vara mj night. men så blev det inte. jag och maria var de enda två som gick in. vet inte riktigt var de andra tog vägen men iaf. någon mj night var det som sagt inte och jonas hämtade oss sen sov jag på deras soffa..

Gullan, världens skyggaste katt, kom och jamade heeeela tiden vid mig men så fort jag rörde mig så sprang hon och gömde sig. så ja haha hon störde min sömn.

maria skule jobba idag så jonas körde henne till jobb och mig till jägers så jag kunde ta mig hem. nu ska jag se på oth s6. snart ska jag äta pannkakor. fett nice. ikv är det 19 års kalas och sen skulle vi nog se jerrys band spela.. men nu kom pappa med pannkaka till mig så jag ska äta den.

ha ett bra liv. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback