Ave Mary A.

2010 började med resan till Sydafrika & Mocambique. nog det största äventyret jag varit med om på länge, om ens i hela mitt liv (?) återkommer på den punkten.

Sitter och plockar bort död hud från min kropp då hela jag fjällar.. inte så kul för det kliar som en galning och jag kan verkligen inte sova pga det! haha dagens ilandsproblem? svar ja. Jobbade min första dag för detta året idag, i disken. kul att träffa alla igen och dom verkade lite glada över att se mig iaf! :P haha igår var maris estelle therez och såfie här och våldgästade mitt hus. tittade på bilder och hade allmänt mys. men men jobbar hela denna veckan, as always, bio på torsdag antagligen utgång på lördag och kanske ett fin besök på fredag. jag gillar det skarpt.

jag borde sova nu. jag tror jag provar det. ha ett bra liv puss.

(btw jag ska nog börja ta upp bloggandet igen. det är lite kul att läsa gamla inlägg! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback