that what I will be.

ett tag sedan jag skrev här datorn har varit fucked upp dock var det jag som klantat till det men iaf nu funkar det ochingen är gladare än jag :)

måste bara säga att mitt hjärta tog ett skutt idag när jag såg trailer för serien vampire diares, PLACEBO?! wtf liksom helt oväntat och jag fick en varmkänsla inom mig mina pojkar kanske snart kan återvända till sverige så jag får träffa dom igen <3

har jobbat som vanligt var dock ledig ihelgen och det blev fest för hela slanten.. sist jag var så full var nog när jag träffade såfoe för  första gången förra året någon gång.. trillade ner för en sän goch slåg hål på huvudet.. och allt blev katastrof efter det.. men visst vi hade kul innan det iaf.. i söndags avr det alahjärtans dag och jag var i lund och hälsade på julia och marcus. roliga småbarn det där ! :) i tisdags spelade jag wii med maria och jonas.. vi är på sista bossen nu helt galet! måste klara det snart!!!!!!

men men imorgon ska jag jobba och sen är jag ledig i helgen igen eftersom jag bytt med fanny.. fest hos raffad på lördag, och imorgon ska jag nog chilla.. vilket det aldrig blir men okej.. och sen bio på söndag:) jag gillar det!

nus ka jag sova tror jag.. ha ett bra liv. puss.

btw så har jag klippt lugg.. skulle bli snelugg men blev raklugg.. jag vet inte.. har inte bestämt mig vad jag tycker än.. men ja så länge det går får jag väl behålla den :p


Kommentarer
Postat av: Malin

Nej, vi frågade inte. Men amerikanare vet inte ens att man kan koka potatis på det vanliga sättet vi gör i Sverige. De har ingen aning liksom. OM dom nu kokar potatis så gör dom det med skalet på, inget annat. Och potatismoset innehåller oftast skal också. Jag tror inte de vet att man kan faktiskt skala dem.

2010-02-19 @ 02:41:02
URL: http://enannanflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback