thåström <3

kom över några filmer när jag kollade igenom min dator. hittade bilder och filmer från min födelsedag förra året.

det var en dag som egentligen mest bestod av ett suddigt minne fram till kvällen. jag var ledig den dagen eftersom jag tagit mig själv ledigt.. sprang mest runt i huset och peppade det som skulle komma. runt sex åkte jag till ikea svågertorp för första gången och såg på ett långtifrån färdig byggt hus som senare skulle bli min framtida arbetsplats. när vi fått vår rundtur och ätit lite tilltug åkte jag och estelle hem till mig åt och gjorde oss redo för kvällen.

therez kom och mamma körde in oss till stan. klockan var 2045 och mina nerver snurrade runt i magen på mig. vi kom till stortorget såg en massa människor. hittade en bra plats där man såg bra och sen började väntan. tio minuter innan det började började jag hyperventilera lite grann och gråta och hela min kropp skakade. allting blev helt svart och plötsligt hörde jag tonerna. de välbekanta tonerna som jag hört så många gånger förr. jag började skrika och jag grät och allting var så fint..

bara tanken på det nu får mig att känna samma lycka.. det är svårt att skriva eftersom händerna lever sitt eget liv och jag måste sägaatt det måste vara ett av de bästa ögonblicken i mitt liv.

hans låtar hans texter och framför allt hans röst som har hjälpt mig igenom så mycket och som jag alltid har älskat och önskat att jag skulle fått se live under 70 talet stod nu tio meter i från mig och sjöng för mig. jag ryser i hela kroppen och kärleken till honom ör oändlig <3



estelle och therez gjorde nästan så att jag missade denna låten
hade jag gjort det hade jag aldrig förlåtit dem!



die mauer <3


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja han är riktigt bra!1



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll!



2010-03-08 @ 22:08:30
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback