revenge is sweeter than you ever were.

Söndag. och jag ska jobba i 8 ½ timme. kill me now? jag ska iaf ha med min ipod idag annars dör jag nog på riktigt.  i veckan som gått hag jväl mest jobbat och hängt med maria. Spelat mario med henne och jonas. mys och festat. eller ja dom festade jag blev mer våldtagen och antastad av rafad och maria. hahahah, sjukaste kvinnor men jag gillar dom. starkt.

somsagt igår var det fest hos maria. vi var inte så många men det var nice. det var jag maria, malin , raff, hannah, stoffe, Jonas och PG. Isse kom också en stund men han gick sen igen. pappa fick hämta mig vid två för att jag överhuvudtaget skulle orka komma upp idag. PG vill supa mig under bordet och gav mig nästan alla klunkar i ölspelet, så jag fick klunka nästan 2½ cider på typ en kvart.. tur att det bara var cider! annars hade jag nog inte mått så bra som jag gör nu! hahaha

nej nu ska jag byta om och ta mig till jobb.. please people, kom inte till ikea!, vi har nog att göra ändå.
ikväll blir det film hos maria.

ha ett bra liv puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback