I'll give you my word.

ledig idag. inte alls bra för plånboken. utan ens ha rört mig mer än från sängen till datorn har jag spenderat nästan 1200 kr! omg.. det är inte bra att vara ledig då bara slösar man allt på en massa saker. har köpt kläder från gina över internet eftersom jag inte orkar åka in till stan! tar alldeles för lång tid och jag har så mycket annat att göra att jag inte ens hinner! håller på att storstäda mitt rum. ska ju snart få två så börjar planera det andra rummet och hur jag ska utforma det, ska kanske även få måla om och jag har en jätte bra bild i huvudet hur det ska se ut men det känns som om det är totalt omöjligt att hitta! jävla skit. snart får jag väl hyra in åsa så får hon hjälpa mig.

nej ska fortsätta städningen och kolla på oth samtidigt, inget får mig på så bra humör som det.

ha ett bra liv. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback