I kicked in the door.

onsdagen den 24 februari.  det är idag det ;D

är ledig och njuter som en galning. kollat igenom gamla bilder, börjat fixa min hemsida igen, och försöker att inte droga mig allt förmycket med huvudvärkstabletter och min absoluta nya favorit nässpray <3 herrugud. det ärmin drog. det är den och mobilen jag alltid har med mig! I can't live without it!

för ett år sedan var jag också sjuk. för det är exakt ett år sedan victoria och daniel gick ut med att de förlovat sig. jag minns det så väl för det fanns INGET annat på tvn. sjukt irriterande men ändå fint.
för två år sedan pluggade jag ikapp det jag missat när jag var i brasilien...
och för tre år sedan var jag i sthlm med poppe och mina föräldrar.

haha tacka vet jag bdb så man kan komma ihåg vad man gör om åren ;D

ikväll ska jag ÄNTLIGEN färga mitt hår och klippa mig. jag längtar så jag dör typ. är såå trött på min utväxt. sen beroende på hur jag mår och sånt ska vi fira therese som fyller år idag! jag hoppas jag kommer må bättre för jag hatar verkligen att vara sjuk. jag blir så ynklig och gnällig då. tur att jag inte blir det så ofta då!

här kommer lite bilder från i lördags när vi var hemma hos raff och sedan drog ut till slagt! :D vip is the shit ;D haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback