you're fucking perfect to me.

eftersom jag inte kunde somna inatt gjorde jag en punkt lista på allt som jag ska göra idag. kommer bli svårt. jag ställde klockan först på 0900. men jag vaknade av att någon knackade på ytterdörren. kollade på klockan, 0725. jag tänkte att någon annan skulle öppna men när personen i fråga ringde på tre gånger i rad gick jag upp klädde på mig och öppnade dörren. Där stod min morbror med två ålar som vi ska ha på julafton. jag stängde dörren´lika snabbt igen och tänkte att jag måste fort in igen för att somna om. men det gjorde jag inte. jag tittade istället på highschoolmusical som gick på tvn. klockan närmade sig halv nio och jag insåg att jag snart skulle somna så ställde om klockan till halv elva och mycket riktigt tio minuter senare somnade jag. vaknade halv elva vägrade gå upp. pappa ringde elva och sen dess sitter jag här. men jag tycker att det räknas att jag iaf ville gå upp 9 från början.
skit samma. nu måste jag göra mina punkter mycket fortare och mycket mer effektivare. men stress är jag bäst på så det blir nog bra.
  • Hämta paket på konsum
  • handla underkläder (!!!!!!!!)
  • byta min tröja på intersport
  • byta mormors tröja på åhlens
  • fika med amanda
  • träffa alex i bjärred (!)
  • köpa försäkring
  • köpa godis till julklapparna
  • köpa julklapp till farmor
  • provpacka
jag hoppas inte det var mer för då är jag körd. nu ska jag duscha. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback