Wallander: Läckan, aftercut.

Så då har mer än halva dagen gått. jag har gjort mina stadsärende och nu fortsätter jag med mitt förbannade pappersarbete. men snart färdig hoppas jag. Samtidigt tittar jag på Wallander: Läckan. Var ju med på inspelningen av den så nu måste jag ju se den också! haha känns som en hel evighet sen. okej precis nu sprängdes bilen. skit vad annorlunda det såg ut på tv! haha jag minns bara att det blev så JÄVLA varmt när dom sprängde den! för det var så sinneskallt när vi stod där i mars och frös som idioter. men kul var det iaf! hihi.
Ikväll ska jag fira min första jul. kan bli intressant. får väl se vad samtalsämnena blir idag. antar att det blir min resa som alltid (A) hahaha puss.
bilder från inspelningen 090324.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback