the last song.

kollar the last song. malin rekomenderade den när vi var och fikade i tisdags så nu måste jag ju titta på den såklart!
igår fikade jag med mary i stan och sen drog vi och såg harry potter på bio igen. jag lvoade att se den med henne på bio trots att jag redan sett den men jag gillar den skarpt så det gjorde absolut inget ;D hihi.
idag hängde jag med Bambii på hägers vi fikade snackade lite skit. köpte nytt svart nagelack, gör jag hade en nagel kvar när jag märkte att det var slut. irriterande men sant. köpte även Eclipse som kom ut idag, och har redan hunnit se den en gång. haha gillar den mycket mycket bättre än new moon.
(insåg previs att det snöar igen. jävla skit.)
har ont i halsen och mår allmänt skit. men nu ska jag försöka sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon. då ska vi ju fira malin :D puss.
bambii & min fika idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback