SVU & packning.

såja- nu börjar pappersarbetet få ordning på sig. jag är fattigare men det är ju julklappar så det är smällar man får ta!. så nu är jag färdig med inhandlandet av julklappar. handlade den allra sista ikväll. var igentligen inte meningen men den var så perfekt att jag var tvungen. det är inte bra att internetshoppa! ajja. personen i fråga hoppas jag blir glad iaf. nu kollar jag på Law and order: SVU och försöker komma på vilka kläder jag vill ha med mig. får ju inte vara för mycket ska ju kunna handla lite där nere också (A) hihi. GUD vad jag hatar att packa. men smällar man får ta det med. ska fortsätta mitt pappersarbete. imorgon ringer klockan 0900. har massvis att fixa imorgon! hoppas det inte snöar. jag hatar snö. men det slipper jag snart. hihi oo klockan är över 00.00 så nu är det bara 9 dagar kvar! hur sinnes är inte det! :O
pappersarbete är typ det tråkigaste som finns! fast litet plus att jag hittade ett litet paket till mig i posten! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback