St Kilda, Melbourne!

hej hej sverige! vi sitter just nu pa vart hostell i Melbourne och vantar pa en shuttle buss till flygplatsen. ikvall aker vi till Sydney. Det ar sa overkligt att vi ar har och det sager vi minst var tjugonde minut. men vi njuter och allting ar sa otrloigt fint har helt sanslost. igar var vi valdigt mora efter ca 22 h flygning men vi lyckades ta oss till hostellet utan storre problem. dock trodde vi det skulle ligga narmare flyplatsen men vi akte taxi i ca 30 minuter sa sa nara var det nog inte =) haha men vi fick var doorm och vi delade med en australiensisk man i 40 ars aldern som backpackat i snart ett ar. valdigt trevlig men lite skum! haha vi var sa hungriga nar vi kom fram att vi gick till mcdonalds och atnastan direkt. Nar vi kom tillbaka till hostellet och var doorm sag jag var forsta spindel EN LITEN BIT FRAN MIN SANG@ panik utrbyter och vi ville forsdt doda den men mannen ville inte det sa vi gick ner till receptionen for att veta vad vi ska gora men dom sa bara doda den sa vi gick upp och Asa tog din fliupflop och smaschade den i vaggen sa den dog! men sen kan jag saga att det var svart att sova efter det! kan ocksa varit svart eftersom min sang skakade for att mannen under snarkade nagot sa fruktansvart! haha men i med oronproppar sa fick ja sova tre timmar iallafall!

uppe och hoppade var vi vid 0600 och da skulle alla tre duscha sa mannen gick ivag en timme for att sedan komma tillbaka nar vi skulle ata frukost sa han fick sova lite till! hahah jobbiga svenskar tror jag nog han tankte hihi. men vi gick och checakde ut och sen laste vi in vara vaskor och begav oss mot THA BEACH! St Kilda beach kom vi nog fram till att den hette!. shit alltsa som jag har langtat efter sol och varme. och anda ar har ganska kallt. tror det lag pa 26 grader som mest. sa vi tog lite bilder solade och njoooooooooooot av varmen. det kom en trubadur och spelade lite akustiskt gitarr och vi undrade om livet kunde bli battre. vi kom fram till att det nog blir lite battre i syndey men att detta var NICE. nu ska vi se om det finns nagon vaken dar hemma och hoppas ni inte fryser allt for mycket. jag vet att vi inte gor det iallafall! hihi puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback