spamalot, placebo och oth kan inte bli bättre

gör mig i ordning för att dra till stan. nu skiter jag i att jag är dödssjuk. ska se Spamalot ikväll igen :D:D:D:D:D lycka på hög nivå! o gud vad jag har längtat. behöver skratta lite!
ska leka lite modeblogg (trots att kläderna jag har på mig är långt ifrån mode! hahah men det är kul ändå.
jag tänkte att eftersom jagska se någon jag älskar ikväll tar jag på mig något som betyder mycket också. så jag drog fram min people always leave tröja <3 som jag kreativt själv gjorde för några veckor sedan. och ett par jeans till det. men sen nu insåg jag att det snöar FETT mycket och därför så måste jag ha något mer på mig. hittade min I <3 placebo tröja drog på den utan på så nu har jag de tre sakerna jag älskar mest på mig: Placebo, oth och min kamera i form av thomas sabo halsband. I'm lovin' it <3 -(plötsligt började det låta som en dålig mcd reklam, jag lägger ner)
nu får vi bara hoppas på att mina bussar går annars så går jag inte till stan för jag SKA se spamalot ikväll. inget kan stoppa mig. inte ens min förkylning!
måste få tag på mary, hon ska tatuera sig men jag har glömt vilken tatuerare så nu minns jag inte var jag ska möta henne. crap ocksååå! nu ska jag sminka mig. puss <3
så här ser en dödsjuk linda ut. innan smink och styling av håret. efterbild kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback