resehanddukar och packning.



snackade precis med moster på fb och hon satte griller i huvudet på mig. hon tjatade lite på mig för att jag skulle börja packa. Cuz' har inteheller börjat så det ligger nog i Olsson/Ohlssons släkten. men ja visst jag ska börja. min fot är lite jobbig bara. men jag ska faktiskt hämta in min väska efter detta.  jag vet vad jag ska få i julklapp av dem så vi började disskutera detta och då kom vi fram till att jag inte har en resehanduk! jävla skit!. men hon hade precis köpt en som jag isåfall kunde få. jag ska kolla på naturkompaniet idag men annars är hon just nu räddaren i nöden. min väska får inte väga för mycket! =( måste nog börja provpacka. crap. ses.




4 DAGAR KVAR!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback