internet cafe, Elizabeth street.

hej igen!

nu sitter vi pa ett internet cafe i Sydney. Har bokat ett nytt hostell till oss fran den 2 januari - 9 januari Det heter surfside coogee beach sa vi hoppas pa att det blir nice =) hihi

annars ar det bra jag har brant min nasa! dock hade jag smorjt mig med 30 men den ville anda bli brand =( dock har det gatt ner valdigt mycket nu sa det ar skont! vi har sett opera huset, harbour bridge och jag skojar inte det var saaaa maktigt! det finns knappt ord! jag var tvungen att ta pa opera huset sa nu kan jag bocka av det fran merit lista hihi!

Igar var vi pa bondi beach och badade! sa underbart det var, men extremt salt vatten! haha en lite smarre chocka\ dar faktiskt! men vi ba\orjar fa farg men kanner oss anda som dom vitaste manniskorna i hela sydney, men det forsoker vi andra pa! hihi

ikvall ar det nyarsraketer som galler! och vi ska forsoka fa plats vid opera huset, hoppas vi far plats bara! skulle vara sa sjukt underbart! hihi sa det blir manga bilder ikvall! btw bilder kommer nar jag hittar wifi till min dator som inte kostar 8 dollar i timmen! det har jag inte rad med! haha

japp ha det bar tills vi hors igen, och gott nytt ar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback