don't you ever feel.

IDAG ÄR EN MYYYYYYYYYYYYYYCKET BRA DAG! bara så ni vet shiit länge jag kände sådan här glädje. och trots att jag fortfarande är lite dödsjuk och det faktum att jag fortfarande är av med en av mina fjärrkontroller. men iaf.
jag gick in på fb för att kolla om det kommit någon trevlig nyhet om min fina film som ska ha premiär i januari då jag inte är hemma. MEN DÅ SÅG JAG ATT DE SKJUTIT FRAM PREMIÄREN TILL MARS! jag skrek rätt ut i luften. läste det igen. skrek lite. logga in på msn och skrek lite till mary och sen började jag gråta. jepp nördalert är men alltså det är SINNES! jag hoppas bara att det typ är i slutet eller mitten så jag hinner hem till premiären. för då jävlar ska jag sitta längst bak med min bok i man famn och bara gråta. o gud vad jag längtar ! <3<3<3<3<3<3<3<3<3
sen när jag lugnat ner mig och fortsatte att leta efter helvetesfjärrkontrollen och snubblat x-antal gånger över sladden mellan datorn och stereon gav jag upp sökandet och gav mig istället fan på att lyckas koppla ihop min dator och stereo något som inte funkat sedan midsommar. dvs nästan ett halvt år. och detta har stört mig sen dess. men nu jävlar. OCH JAG LYCKADES. fråga mig fan inte hur jag gjorde MEN FUNKAR GÖR DEN och jag har nu slängt helvetes sladden sålångt ner i lådan som möjligt. den ska aldrig komma fram igen.
som sagt detta är en bra dag. eller vänta insåg att jag inte ätit något idag. bör nog göra det nu. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback