C/O Segemyhr

Firade min första jul för iår igår. fick fyra paket och var nöjda med dom =) hihi idag ska jag börja rota bland alla kläder och ta fram för att veta vad jag ska ha med mig och vad som behövs tvättas liksom. dock tror jag inte att jag kommer tvätta förrän kanske den 25 men iaf. man kan väl iallafall låtsas som att man vill förebereda lite. (A)
Ikväll verkar det bli lite bowling, eller något annat festligt :D hihi vi får se vad dom drar ihop. jag är på vad som helst :D
kollar på C/O Segemyhr älskar lilla fredrik och speciellt Anton. hahaha dom är så söta ;D men nu måste jag fortsätta har tydligen väldigt mycket kläder har jag kommit fram till! haha
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag älskar c/o cegemyhr, har två boxar med alla säsonger så jag har dubbla x) har pressat den seiren sen jag var liten vilken är din favoritsäsong? :D

2011-07-24 @ 21:57:54
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback