bruten fot, eller bara otur?

hej har total fuckat upp min fot och kan just nu inte gå. men det är luuugnt jag ska inte alls till australien om ca 5 dagar. det är luuuuuuuuuuuuuuugnt. jag gav upp på akuten palla inte sitta kvar det skulle ändå dröja flera timmar innan jag ens skulle få komma in så dom sa att det är bättre att komma in om det blir värre. så nu ser det ut som om jag har en elefant fot på ena benet. JÄVLA SKIT BUSSAR. JÄVLA SKIT VÄGVÄRKET. DET ÄR ERT FUCKING ANSVAR!
jag skulle hoppa på bussen vid triangeln och precis där han stannar är det en snöhög mitt framför dörren så jag kliver upp på den och han öppnar dörren och samtidigt öppnar han dörren för en barnvagn därbak och sänker bussen. jag börjar gå men halkar och mitt vänstra ben slår i kanten och åker in under bussen samtidigt som den sänks och jag kläms mellan bussen och kanten. varken jag eller busschauffören hinner reagera förrän någon skriker bakom och han hissar bussen igen. jag fick hjälp in och fick en gratis bussresahem. så nu får vi se hur mycket jag får sova inatt och om det blir sjukhuset eller inte. annars blir det dejt med estelle. =) <3
hittade en present i posten till mig <3 nu väntar jag bara på den blåa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback