Betala räkningar och Lyxfällan.

betalar räkningar och se på lyxfällan. kändes som en bra combo. måste göra allt sånt nu innan jag glömmer bort och dra världen över och dom glöms bort. känns inte bra. så därför fick lyxfällan mig att tänka på detta. hahaha men jaja bättre att få det gjort.
igår var det julfest på IKEA trots att jag inte längre arbetar där men jag fick träffa alla fina gamla arbetskolleger och säga hejdå. kändes konstigt men ja sånt är livet och man måste gå vidare. det var trevligt och kvällen avslutades på TGI Fridays med Amanda, thom, Malin C och Johan D. kom hem vid halv tre och måste varit väldigt trött för jag somnade vid tre och vaknade kvart i två idag! vet inte hur det gick till men så blev det iaf. och eftersom det var snöstorm ute sköt jag upp mina stadsärende idag till imorgon och gjort lite mer resesaker idag.
nu ska jag fortsätta med mina räkningar. puss.
fina vänner på Friday's <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback