aussie, disney channel och Gouda.

lördageftermiddag och jag bockar av resesaker förfullt. måste börja ta tag i detta nu. har skjutit upp det alldelesförlänge. har inte ens en reseförsäkring. men den kommer ska ringa bolaget på måndag då dom inte har öppet på helger. synd. när jag äntligen vill ta tag i något så går det inte. men men jag har annat att göra.
pappa har fixat en ny HD box till mig så nu får jag äntligen bättre bild på tvn. jag gillar! + jag får disney channel! WIE jag som saknade den så fruktansvärt när jag var sjuk förra veckan. men men nu tar jag igen det! har redan hunnit se luftens hjältar (BTW sjukaste om det programmet. jag kan bara komma ihåg ett enda avsnitt av den serien. NI TROR INTE ATT DE VISAR DET AVSNITTET JUST IDAG! det är ödet <3) sen var det quack pack och nu är det långbensgalna gäng. jag kommer hänga här hela dagen :D hahha barnpgrammen var bättre förr <3
nu ska jag börja plocka undan från gårdagens festligheter och sen ska jag börja plocka fram grejer att ha med mig på resan. det närmar sig. 15 DAGAR KVAR! :D puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback