15 timmar kvaaaaaaaaaaar!

tjena hejsan!

kollar på wallander och förbereder pappas lilla dator inför resan imorgon. ska överföra min musik också sen ska allting vara färdigt. väskan ligger på 16 kg. lite mer än vad jag vill. men iaf. får försöka ta bort lite. fst jag vet inte vad. men det får bli ett senare projekt. imorgon går bilen här ifrån kl 11. kl 0930 kommer Estelle och säger hejdå. kommer bli såååååååååååååå sjukt. men ja hon kommer ju ner till mig sen i Thailand så det blir så bra! (jag säger att hon kommer för att jag så in i helvete vill det. jag kan inte tänka mig en bättre reskamrat! <3

nu ska jag överföra musik. nästa inlägg blir nåog i bilen påväg till dk! puss. IMORGON SMÄLLER DET! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback