update.

japp nu har jag varit 20 år i en vecka och två dagar! och ja jävlar vad jag har gjort mycket! haha fast 20 känns samma som 19 så..

men jaha vad har hänt?

fredag 20: fyllde år. systemet med estelle. middag med finaste på kvällen.
lördag 21: 20 års fest.
söndag 22: släktkalas.
måndag 23: jobb. stressa till lund. australienplaner.
tisdag 24: lämna bilen på service, sta i lund. BETALA AUSTRALIEN RESAN! jobb.
onsdag 25: ringa sta, nrj in the park. träffa bambii.
torsdag 26: jobb. after work. promenera med bambii genom oxie.
fredag 27: jobb. jensen med brudarna + stoffe
lördag 28: tivoli i dk med bambii, tessan och anna! födelsedags present av tessan.
söndag 29: lägga upp alla bilder på fb. SOVA! bränna ut hela hårddisken på dvder.

såhär kul har jag haft haha :D

bilder finns på fb.. kanske kommer några i ett annat inlägg. fårse om jag orkar. imorgon är det jobb igen och ja nu ska jag se om jag missat några andra bilder. jobbigt att ha tre olika kameror.



OCH VI SKA ÅKA TILL AUSTRALIEN DEN 26 DEC! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback