what do you want from me?

det är lördag igen och jag ska snart börja sminka mig. ikväll blir det ingen utgång men tjejmys är mary med några tjejer iaf. fabolous. jag har mest lekt med photoshop hela dagen. om räknar bort stunden på skivlagret med tessan. eller den stunden innan jag skulle åka och jag ser att anledningen till att mitt rum luktat brännt hela dagen är för att min numera totalförstörda kudde har brännts isönder av min väldigt varma lampa. sug. men men nu ska pappa få tummen ur röven och köpa en ny lampa till den så jag har två likadana. lågenergi (Y).

mina planer för mina två rum börjar komma på plats. jag längtar.
min hemsida ska snart upp i ny verison. jag längtar.
nu slutar snart mary så jag kan ta mig hem till henne. jag längtar.
ska störa therez så att hon inte fortsätter plugga på en lördag (??)

ha ett bra liv puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback