we look so good togheter.

sitter och kollar runt lite. borde stänga av estelle ska vara här redan klockan tio (!) jag kommer gå upp tio minuter innan men det får hon leva med när hon terroriserar mig så tidigt! ska kolla det sista inför usa :D sen blir det skivstång kl 12-13. sen blir det bort till maxi för att terrorisera therez, sen arlöv sen stan och sen.. något annat! haha


har hängt med såfie och therez ikväll. therez och kajjan kom och hämtade mig och vi drog till lomma och kollade på fucking åmål med en otroligt dålig bild. men vi hittade inte felet och orkade inte mecka mer så vi tittade. mitt i filmen skulle kajjan sova så therz går för att lägga henne och jag har aldrig hört ett barn skrika så mycket. herregud. lät som therez minst misshandlade henne (vilket hon själkvlart inte gjorde! haha) men det lät onekligen så. men tillslut fick såfie spel gick upp skrek lite till sen kom de båda ner och det blev tyst. haha ungar alltså. sen kom stefan och karin hem och undrad varför vi tittade på så dålig bild. stefan tar kontrollen och trycker på en knapp och sen var bilden normal. störigt men ja vi fick iaf se de sista 20 minuterna normalt! haha tessans bil gick 22.10 från lomma och hem och sedan hamnade jag här.

ska se law and order: svu nu och kanske städa undertiden. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback