strömavbrott i mobilen?

nu ska jag stänga dator för tredje gången ikväll. glömde hälften när jag stängde de innan! hahaha katastrof!


sjukaste saker hände innan! satte igång tvn och tryckte igång dagens avsnitt av top model samtidigt som jag ringde till mary. vårt samtal:

-Hej
- Heeej!
- så du är hemma nu?
- japp, det..

och där stängdes hela skiten av. i exakt samma sekund stängdes min tv av. inte boxer inte stereon inte klockradion utan bara tvn. SCARED THE HELL OUT OF ME. alltså jag menar hur kan både tvn och mobilen, som för övrigt inte var kopplad till laddaren utan helt trådlös, stängas av SAMTIDIGT?!. läskigt. tydligen så är hela min del av käglinge och delar av oxie döda. KUL. men tvn har dött två gånger sen dess.  men men nu ska jag åter gå till one three hill. imorgon är det upp tidigt, har skrivit en to do lista på 8 saker. och dom är inte små. men men har man företag så har man. nu måste jag stänga.

sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback