sleeping next to me.

idag är det fest. jag gillar fest. jag gillar mina fest prinsar. jonas fyllde år förra helgen men det var inte så många som kunde fira då så det fick bli idag istället. jag gillar det eftersom jag var en av de som inte kunde. så idag blir det partaj och jag är nästan färdig. måste platta mitt hår också. ja ni läste rätt. jag måste platta mitt hår. det var blött när jag satte upp det imorse och nu har jag någon skum bula på det så det ser mongo ut. det var nog tur jag fick den platttången av mamma ändå. haha.

valdi har kommit och gott. och det var helt underbart. roligt att ta igen tid med kusinen och vi skrattade så mycket och mådde så bra i varnadras sällskap så det var helt ofattbart. och så mycket vi har ätit, hon spydde sista natten p.g.a. för mycket choklad! hahahha, jag varnade henne men men det gick som det gick och det var väldigt jobbigt att lämna henne. tiden gick alldeles för fort, men visst nu är det bara en månad kvar. längtar så jag kan bli galen!

men som sagt idag är det fest och nu är min platttång varm. ses i vimlet. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback