red russian.

 

hallå ja, busy busy helg så inga inlägg här inte hihi

i fredags jobbade jag det dära långa passet i linen igen. 11-20. det tar kål på en, bokstavligt talat. sen att ingenting var förberett vid stängning var inte särskillt kul men ja det gick ändå och 3 minuter i åtta var vi färdiga! ;D raggade till mig skjuts av en tjej på jobb så hon körde mig till möllan där jag skulle möta upp some giirls. fast de dissade mig total i typ en halvtimme. mindre kul att sitta på sibylla utan pengar på mobil. it sucks. men ja de ringde tillslut och vi möttes upp. satt och drack sex on the beach. drog sedan till sorl för en cykelavlämning och sen búss till maria. där det lev högljuddt singstar och alltmänt skratt. mysfaktor. HÖG!

sov hos maria så tog mig från henne till jobb direkt. jobbade 12.30-20 i disken. skjut ´mig. men det gick bra med stäningen och ajg var dödare än dödast när mamma skulle hämta mig. jag kom hem, åt. la mig på sängen bara fem minuter och tillslut somnade. blidde inget 25 års kalas där inte. men ja det kommer fler födelsedagar. sov från halv tio till elva från halv tolv till tolv nästa dag. jag var trött! haha

idag spenderade jag min dag i lund med fina alex <3. saknat henne så. sen hämtade jag upp sis som skulle äta hos oss och nu sitter jag här och har cirka 5 projekt samtidigt. har sålt min konverter (äntligen!!!!!) nästan fixat usa, skickat bilder till maria på gullan, hemsidan och försöker samtidigt kolla wallander. går inte så bra och den slutade precis nu. sug. haha ajja blir one tree hill nu. måste fortsätta. TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback