melissa horn.

har börjat kolla igenom mina artister som jag vill se live och hur deras turne plan ser ut. hur svårt är det att spela i malmö? jag menar det är sveriges trejde största stad. för helvete liksom. nej men istället spelar vi små byar långt ut i ingenting för det är ju mycket bättre. puckon.

men iaf.
 
artister..

..som jag ska se:
Pink, 23 Juli (Sthlm)
Takida 23 Juli (Sthlm, förband åt pink)

..som jag vill se:
melissa horn: 21 maj  (DK)
paramore, 20 juni (GBG) (ja jag vet att jag är i usa. don't rubb it in)
jack johnsson, 20 juni (GBG) (samma som ovanstående)
U2, 15-16 aug, (DK) 21 augusti (helsinki)  (finns ingen spelning i sevrige, plus att alla dessa är utsålda så sug på den.)
Placebo

..som jag vill se men som inte lagt upp turneplan än.

Blink 182  (ja jag drömmer fortfarande om en sverige turne)
Sum 41 (samma som ovanstående)
Jack's Mannequin ( ---"---)
Thåström
Coldplay


ge mig ett mirakel. någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback