kycklingtallrik (?)

eftersom jag har gjort alla punkter på det jag skulle göra nu är jag fullkomligt uttråkad.

har fixat bilderna till syrran och den där tidningen (?)
bäddat rent
Städat rummet
städat ena garderoben
tränat
ringt en massa samtal
har bollat över mit hemsideproblem till min kusin så jag kan bli av med skitet någongång
redigerat lite gamla bilder som inte blivit av

och nu har jag tråkigt. skulle kunna rensa den andra garderoben också men det orkar´jag inte. måste ha något att gör imorgon med? ;) så nu kom sofie på att vi skulle äta kycklingtallrik tillsammans. var man gör det vet jag inte men det ska bli spännande. hon är på väg hit nu och jag ska sminka färdigt mig.

ha ett bra liv. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback