kids in america.

stressig dag. många bpollar i luften börjar få ner dom på marken och de verkar som om att allt går som jag vill ;D hihi..

precis hemkommen från ett träningspass på jl med ralle rasmus fick dra med honom hihi pallar inte ta bussen dit tar typ aslång tid och för det andra hade jag inte tid till det! men men jävligt kul och den människan kan trigga en som ingen annan. love it! träningsvärken känns fortfarande från skivstången i tisdags men jag älskar jl's gym så vi får väl se. kanske blir ett morgonpass innan jobb imorgon också. hihi

ja estelle skulle kommit hit men jag vet inte när så vi får väl se när resan blir bokad. peppar iaf america med en remix av kids in america hihi. ska klä på mig nu.


puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback