ed hardy och pink ;D

späckad dag. estelle skulle kommit 10. hon skickade sms att hon blev lite sen. lycklig blev jag och sov 40 min till. halv elva stod hon utanför min dörr och jag gick upp två minuter tidigare. 4 h sömn (Y).

vi kollade igenom det sista, fixade med usa resan. på torsdag SKA vi boka. nu kan vi inte skjuta på det längre! sen begav vi oss till hh  för att träna sivstång, mötte upp emma också så det blir stenhård träning där. träffade angelica snabbt också oväntat men sant.

hade 6 missade samtal när passet var över. från jobb. ringde upp och det visade sig att de behövde mig för att en tjejs pojkvän skulle opereras varför vet jag inte men jag hade ju lite planerat underdagen så jag sköt på det till iaf 17. 

ringde runt till de jag skulle träffa idag fick skjuta fram det lite och ta lite över telefon, tur att vissa är förstående iallafall! mötte therez på maxi vi handlade och stack och åt på sub. hämtade min och marys biljett till PINK! på folk och rock också. tog sedan bussen till jobb. tog längre tid än väntat men jag han och jag stängde med mary. seriöst vi hade kinder till 2025. 25 min efter att ikea har stängt. så jäkla respektlöst! men lite övertid blev det hoppas den blir godkänd bara. men va fan. jag tror bara det är på ikea som man stannar kvar 40 min efter att det har stängt. men ajja vi gjorde fint och jag hoppas dom blev nöjda!

sitter nu här och tittar på min fina ED hardy vodka som jag äntligen har köpt! och våra biljetter. JAG LÄNGTAR :D hihi nu måste jag göra lite pappersarbete och annat kul. imorgon är det jobb 11-20 igen. fredag 11-1830. lördag 06-09 (hahaha alla som känner mig vet att jag inte är funktionsduglig innan tio! knappt det. ska bli kul attt se på lördag.) men men pengar är pengar och på fredag är det valborg! PUSS





haha världens sämsta bildmen jag är trött! :P


lite bättre bild på flaskan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback