what's it like there?

hej och hå. jag undrar lite vad som hände med denna bloggen men ändå.

precis kommit hem från therez. har hjälpt kvinnan med lite teori (Y) måste snart sova.. ska jobba imorgon. börjar inte förrän 1615 men jag har en känsla av att några sms och nattliga samtal kommer så jag behöver min sömn!

har inte gjort så mycket den senaste tiden. mest jobb, oth marathon och nytt oth avsnitt har kommit ut.

 min man har varit hemma. en annan man har våldgestat mina tankar någon dag och en annan man gjorde ett oanonserat besök. helt galet många män. men iaf. det löser sig nog.

jag har blivit medlem på facebook också. fråga inte hur det hände för jag vet inte själv. men ändå.

nu ska jag nog fortsätta snacka med ricard. sen ska jag bädda ner mig i sängen för pappa oh jag ska kolla på kamera imorgon.

ha ett bra liv. puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah!

men inte fan klarade jag teorin för det :(

2009-09-22 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback