mammas gata.

ja för tillfälligt går mitt liv ut på att jobba. och när jag inte gör det så försöker jag träffa så många vänner som möjligt eftersom jag inte har tid till det annars. herregud. är det så här mitt liv kommer att se ut from now on. liteläskigt. jag har iaf fått förlängt till den 11 april med ett schema som liknar sommarschemat hela perioden. detta kan bli intressant (Y) men det är pengar och det kostar pengar om man vill resa så jag får bita ihop och hoppas att mina vänner inte total dissar mig för mitt jobb. puss på er <3

det har kommit in lite ny musik i mitt liv och jag gillar det. mest gamla klassiker men även lite nya oväntade låtar hihi. men nu ska jag nog städa upp lite och sen ringa cuz'. hon åker ju snart :O herregud. ajja får bli många biobesök innan dess ;D hihi

ha ett bra liv. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback