Idol favoriter :)

eftersom idol har börjat och jag faktiskt hittat några jag tycker om tänkte jag dela med mig av detta hihi :D


Idol favoriter:

Mariette Hansson
Lies Beyond (första audition)
Lean on (Gumameka grupp audition)
Your still the one (sista slutaudition)
Dear mr President (kval live)

Erika Selin
2008 (hela hennes resa förra året. dumma loulou!)
2009
Moment like this (första audtion)
Footprints in the sand (första slutaudition)
You can't hurry love (the suprise gruppaudition)
warwick avenue (slut audition)
Bless the broken road  (kval live)

Tove Östman Styrke
Greatest love of all (första audition)
I'll be there (perfect chaos grupp Audition efter the suprise)
Signed sealed delivered (slutaudition)


Erik Grönwall
2007:
I want to breakfree (första audition)
2009:
18 and Life & Over you (första audition och sista chansen) 
Somebody to love (första slutaudition)
Love you I do (4 love gruppaudition)
I don't wanna miss a thing (sista slut audition)

Jon Sindenius
Egen låt (första auditon)
Living for the city (första slutaudition)
Human (sista slutaudition)
Mama I'm coming home (kval live)


sen har vi ju då såklart dom bästa någonsin 
Jonathan och Martin
blandat



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var rätt många favoriter ju :P

2009-09-30 @ 22:46:21
URL: http://frokenlax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback