slitenflicken90!

herregud. jag vet inte när ag var såhär sliten senast. men fy vilken rolig vecka jag har haft!!

måndag & tisdag var det jobb.. asusual.. sov dock från 19-14 mellan tisdag och onsdag.. DET kallar jag att sova ut! vilket jag nog behövde för sen dess har det inte varit mycket sömn...

onsdag var det personalfest med ikea i restaurangen. helt underbar kväll :D som resulterade i 4 timmars sömn och en abetsdag på åtta timmar. hemma var jag runt tio. somnade 02 vaknade av mobilen ringde 0730. vägrade svara. sov vidare. ringde igen. slängde den i golvet och sov till 12.

fredagen tillbringades åt att städa.. städa.. lyssna på musik.. städa.. och leta outfit. estelle anlände vid åtta. började dricka.. mötte emma och paula vid bussen nio. therez anlände runt tio.. sen var förfesten igång. therez och estelle hade fyllt år /skulle fylla år så jag fick ha förfesten (jag fattar inte men skit i det) så ja sjuk kväll iaf. bilderna är ganska vackra dom med.. kom isäng 0630... sov till 13.. gick upp.. kissade.. somnade om till 15. gick och duschade sen var den nysminkning och y stayling igen. satte mig på bussen halv sex mötte viktoria & sonia på sdervärn. drog hem till maria som hade förfest. stack sedan vidare på bowling med hela restaurangen. helt galen kväll som slutade med att jag och christofer gick genom malmö själva..

bilderna finns på facebook och ja.. jag låter dom tala för sig själv. men herregud vilken vecka <3




girlylious.


Ikea people <3


den absolut bästa i världen. fy fan vad jag älskar dig <3



lite från bowlingen i lördags :)

Kommentarer
Postat av: Estelle

Älskar dig så otroligt mycket! <3<3

2009-10-12 @ 19:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback