let's go back to that.

hej och hå. klockan är 23.20 och jag har varit upp sedan klockan halv sju imorse. helt klart mindre kul.. men iaf.. öppnade bistron och jag fick ett intro på halsen... denna gången gick det väl lite bättre.. duktig tjej dessutom, tummen upp på det! slutade halv fyra.. chillade runt lite på jobb lagom tills estelle slutade 45 min senare.. drog in på fynd med henne och paula.... vadå tomt?! haaha ajja sen bestämde vi oss för att dra och fika på entre.. dom hade såååå goda chokladkakor där ju enligt paula.. mäktiga skulle jag vilja säga! men men trevligt med lite fika iaf!

kom hem. sov 45 min.. åt mat.. sov en timme till och nu sitter jag här.. blidde inge rallerasmus ikväll är alldeles för trött! hahaha linen imorgon 1130. nice. nu är det snart bara en vecka kvar tills vi öppnar. nervöst svar ja. ajja nu ska jag gå och göra något vettigt.

puss ha ett bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback