I don't support the team.

då var det lördag igen.. jag börjar undra var mitt liv tagit vägen. jag hinner inte reagera oh plötsligt är det helg igen. ajja. på osdagär det the big opening. herregud. det kommer vara så mycket folk ! :O hoppas allt går som det ska bara!

ikväll ska jag se fame med kära therez.. hoppas den är bra:D den måste va bra! haha annars dööör jag :P eller nått! iaf. jag väntar väl mest på att klokan ska gå så jag kan åka och hämta henne på jobb... under tiden städar jag lite grann.. har tvättat löshåret.. och ska nog fan bädda sängen nu..

jag borde inte städa.. min näsa gillar inte det.. den började protestera för ungefär tå timmar sen. TUSAN :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback