free fallin'

måndag kväll och jag är dödsstrött.. galet..

var på säkerhetsutbildning idag på svågertorp... 40 minuter sen var det slut. tog fan längre tid att ta bussen dit! lite bittert men men ..  fått fula gröna tröjor att ha på oss också.. ajja det blir nog bra.. någongång! haha ;D

Victoria körde mig och sonia in till stan så vi gick och chillade lite tills jag mötte upp estelle emma & andreas på stortorget sen kom även paula och tobias så vi drog till mello jello och åt och hade trevligt. sjukt otrevlig servitör men iaf! sen försvann vi bort till mc donalds på gustav och chillade! haha galna människor men iaf..

imorgon är jagledig igen.. och då ska jag och angelica på bio, tror det var zombieland vi skulle se? jag vet inte.. men gratis är gott ;) men först ska jag städa och sånt.. på onsdag öpnnar vi.. herregud.. snacka om K-A-O-S. men visst. det ska väl gå..

nu ska jag prova en grön tröja. ha ett bra liv. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback