dance dance dance!

det ska jag göra.. hela helgen lång :D hihi

herregud vad jag kommer vara sliten på söndag:( jag är redan skit trött så detta kommer bli en jobbig helg..


onsdagsbjöd på världes roligaste personalfest i ikea restaurangen! sjukaste människorna ever.. skojar inte haha inte haft så roligt på riktigt länge. bildbevisen finns på fb :) sov hemma hos sandra som pratade i sömnen så jag sov inte ett skit. blev körd 0730 till jägersro av hennes pappa och tog mig hem där ifrån. aldrig skämts så mycket i hela mitt liv. fortarande full med löshåret i handen satte jag mig med alla andra småbarn som skulle till skolan. jag ville bara sjunka genom jorden. fy för. ajja. a walk of shame är inte att rekomendera. iaf inte på en torsdag! haha...

ikväll är det förfest hemma hos mig (?) eftersom therez och estelle fyller år igår respektive imorgon så fick det bli idag.. hemma hos mig.. förstår ni logiken? för det gör inte jag! haha så 5 tjejer ska spendera några timmar hos mig innan vi drar vidare ut :D hihi ska bli riktigt kul!

imorgon är det dags för fotboll bowling och utgång med restaurangen igen. herregud. om det var sjukt i osdags så vill jag inte tänka på hur det kommer bli imorgon. men gud vad jag längtar :D:D haha

men nu ska jag fortsätta städa..

som skrek i högtalarna i onsdags

PLING-PLONG. IKEA-peronalradio....... SCHKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback