Avskedsmiddag<3

har precis kommit hem från malins avskedsmiddag. var en jätte trevlig kväll med mycket skratt och sång! jag kan inte fatta att hon åker till USA på måndag. det känns som om det var precis vi satt på hennes rum och hon skypade med familjen och det ena barnet (charlie?!) försökte uttala Ibramhimovic. galet vad tiden går. men det är iochförsig bra för då kanske det går fort tills hon kommer hem igen.

Malin, du får ha det super duper bra i amerikat. hälsa mark schwan och alla andra oth-are du träffar på! jag lovar att tiden kommer gå så fort och snart sitter vi hemma hos dig igen och snackar om allt du gjort där borta! jag tänker inte skriva hejdå utan som vi sa när vi skiljdes. vi ses snart, för det gör vi. det lovar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback