PLACEBO KB HALLEN KBH 20.00 IKVÄÄÄÄLL <3

Springer runt i huset till dunkande placebo musik. herre guud ikväll gäller det! jag peppar stenhårt. DEn 29 maj körde åsa och jag till hässleholm för att se dem spela sin första spelning i sverige sedan 2003. det var en underbar kväll och lyckan var otrolig efteråt!

Ikväll hoppas vi/jag på en lika underbar kväll. men det blir det med allsäkerhet <3

låtar jag vill höra:
Meds.
This Picture.
Nacy Boy
Battle for the sun
For what it's worth
Ashtray Heart
Song to say goodbye
Soulmates
Special K
Infra-Red
Without you I'm Nothing
Slackerbitch
Special Needs
Commercial For Levi
Where Is my mind
Every you and every me.

peppningen är på topp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback