I forgot.

Idag är det den 2 november och vädret låter oss inte glömma att vi bor i sverige och ger oss det optimala svenska höst vädret: spöregn. kul att jag ska gå bort för att hämta bilen sen. ogilla knappen på facebook klickas i. Igår avslutades även våran invigningsfest så nu återgår vi till normal bemanning. det har varit kaos i tolv dagar. men nu kommer det bli ännu mer kaos. jag bävar inför morgondagen som bjuder på en tur i linen för första gången sedan öppning.

Igår var det då 1 november och jag hade du halvårs anställnings jubileum igår. det firades med kaos i disken. underbart skulle jag vilja säga.

idag är jag ledig vilket sker i bästa fall en gång i veckan. ibland varannan. och det utnyttjas på bästa sätt. att jobba på mitt andra jobb. äsch passa ungar är inte så svårt faktiskt. om dom bara kunde sluta vara bråkiga. den store har tydligen börjat på fotboll så jag ska köra dit och titta på honom. kom ihåg*  måste hitta mitt headset!

annars händer inte så mycket i mitt liv. inget av intresse iaf. eler jo. resan är betald nu. gud vad jag längtar.

nu ska jag fylla mitt liv med något roligare. ps jag saknar ikea bulltofta <3

ha ett bra liv. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback