awsome.

onsdag kväll. greys går på tvn trots att jag aldrig följer det. men ändå. trevligt med lite sällskap..

händer inte så mycket i mitt liv förtillfälligt. jag jobbar som alltid. trivs ganska bra med det ändå även om jobbet ibland blir lite tråkigt. disken 4dagar i rad gör en inte sååå pepp på att gå dit (Y) men ibland får man bita i det sura äpplet.

har beställt en ny dator idag. den jag använder just nu är kanske inte den mest hålbara längre. dock vill mamma lämna in denna också så jag kanske snart har två datorer.. grejt! men men längtar tills jag får den nya ska bli riktigt nice.

Åsa och Leona åkte idag til Val d' Isere för att säsonga.. riktigt avundsjuk är jag.. men ska antagligen flyga ner där efter sydafrika för att hälsa på :D hihi..

snart är det jul och jag tänktebörja kolla på lite julklappar nu. ser ut som om jag får kpa allt på internet nu när man jobbar hela tiden.. men det funkar väl det med? ;)

ha ett bra liv. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback