underhållning på hög nivå.

när man passar två barn i ålder 2 och 5 gäller det att vara kreativ för att kunna underhålla dem.. igår kom jag på den geniala iden att visa dom att jag kunde plåta dom med min mobilkamera. helt underbart och det höll dem underhållna i säkert två timmar helt underbart. så nu har jag cirka 80 bilder på dem i mobilen.
Kom dit idag och det ända vi gjorde var typ.. rita och plåta med min mobil helt underbart och helt klart värt 100kr timmen hahaha :U kolla så fint vi ritade (jag har insett att jag aldrig blir någon picasso för längesedan men nu är det helt klat konstaterat! hahah)



nu ska jag nanna. imorgon blir det ta med estelle :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback