the old me is dead and gone.

estelle satt och sjöng den låten precis ch nu får jag inte den ur huvudet. det suger.

jag har lunch men alla andra har lektion. det suger också. funderar på att terra enis då han är den ända här omkrng ifrån min klass. har jag missat något? estelle slutar två och jag tror vi får sluta tidigare vlket betyder att jag måste vänat på henne. det suger. det regnar ute. det suger. jag har inte i ryggen. det suger.

jag har kört bil till skolan idag. det var nice.

det är en dålig dag. det suger.

Kommentarer
Postat av: Sssss

men du är snygg iallfall? :)

2009-05-06 @ 12:43:55
Postat av: Anonym

Haha, gjorde jag :P HIHi det kan jag inte minnas. Men men <3<3

2009-05-06 @ 18:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback