take care of me baby.

då var det cirka 8 minuter kvar av denna tisdag. denna helvetes tisdag. skönt!

matteprovet imorse kunde inte ha varit mer fail! men ja som sagt hoppas att jag gjorde ett bra intryck att elisabeth i ettan så hon tycker lite om mig iaf. sjukt irriterande dock. men men.
kom igång 4 timmar senare än alla andra med mörkerumsmarathonet men ja för en gångsskull var lars förstående och jag får framkala filmen på tisdag, katching!. det var lite nice.

det är tisdag och det innebar nytt oth avsnitt! ett 40mins program tog mig ungefär fyra timmar att se. lite segt men ändå. lätt värt. (jag ska inte avslöja något från malin sett det imorgon ;)  haha)

jag tror inte mitt knä accepterade att jag sprungit runt hela staden idag för det är stort och gör ont. kommer bli en lång natt =/ men nu ska jag krypa ner till mina gnälliga modeller och sedan dh på det. kanske lie säsong 4 oth om natten blir lå´ng! haha imorgon ska jg passa ungar. puss.


hon är snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback