svarte.

så då har jag tillbringat dagen i svarte. herre gud vilken dag helt ärligt! helt sinnes.

Enis skickar sms 07.22 "vilken tid ska du ta tåget."  fick fede damp och vägrade svara. men jag kunde inte somna så typ tio i åtta svarade jag att jag skulle ta det vid tio typ. så somnade ja gom och drömde SKJUKASTE drömmen om svarte heeelt sjuk. blev lite rädd faktiskt. sen ringde enis 09.20 och sa att tåget inte gick förrän halv tolv från oxie. fick ännu mer damp eftersom jag inte fattade varför han ringde så jävla tidigt för då. ajja tåg tåget halv tolv med emma enis och mohammed ochhamnade i svarte runt tolv. jag säger bara en sak DÖTT! helt sjukt mötte inte en jävla mäniska. försöka få kontakt med manen som ägde, pizzerian/restaurangen/ica affären men han vägrade vara med på bild så frågade jag om det fanns något som var värt att visa med svarte. han bara JAAA det finns en skylt utanför! pekar vart och jag gick ganska beskviken bort till skylten och såg att det typ var en informations skylt. typ HEMSKT! men men sen snackade jag med en tant och en pappa skumma människor som bor där. men iaf.

sen gav jag upp ringde ens och frågade var fan han var och kom fram till att tåget inte gick förrän en timme senare så jag fortsatte min rundvandrng då jag hittade en gubbe som stod och högg ved. UNDEBART tänkte jag. haha så jag pratade med honom och fick fika och grejer. helt sinnes. ajja fick veta mycket om svarte iaf och han hade en fin bil som jag plåtade. sen fick jag hans sons visitkort. intressant! (y) sen tog jag tåget ner till enis som hoppade på så oåkte vi till mohammed oh hängde där i typ tjugo minuter inan tåget gick tilbaka och emma hoppade på. HELT SJUK dag helt sinnes. ajja nu ska jag kolla igenom mina bilder. imorgon blir det svarte igen! tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback