summering.

en fullspäckad helg kan man väl säga.  :P

i fredags tog jag emma enis och mohammed enbiltur till smedstorp/lunnarp/Svarte och emmas by (tota hjärnsläpp just nu. hemskt var det iaf och jag däckade så fort jag kommit hem. sov till åtta då jag mohamed skickade sms till mig och jag såg att jag hade 7 sms och tre missade samtal på mobilen. jag sov tydlien väligt hårt! haha sen gjorde jag mig i ordning hämtade up tessan och vi hade 90'tal i bilen till lomma där såfie väntade på oss. de gjorde läxa och jag hjälpte dom, tittade på halva patrik 1,5 innan jag och tessan drog till staffanstorp. hem till fors där therese flamur fors fluff och poffe satt. snacka lite innan vi trotsade naturlagarna och tog oss hem i ösrenet/stormen.

lördag: skojar om det är typ 15 pers som fyller år idag (?) haha ajja grattis alla!  estelle ämtade mig halv elva och vi begav ss till svedala för jobb. 200 kr KATCHING :D haha massa kydd men men det var chill. sen hem till landet för att bta om och köra till Grand i Lund där Bal väntade för trelleborgsstudenterna och vi skulle göra vårt första riktiga uppdrag :D haha sjukt fin bal och detblev väldigt lyckat :D hihi kom hem vid elva, åt poppa popcorn och la oss i sängen satte på en film och båda däckade efter tjugo minuter! haha sen ringde tessan efter en stund och snackade men jag halv sov och minns bara delar av vad hon sa :P sorry gumman! haha somnade om direkt efter :P.

Idag: vaknade vid nio gick upp sminkade oss och tog oss ner till trelleborg. Handla bullar och tog oss upp på redaktionen. fixade bilder och text så imorgon komer det finnas ett uppslag och en första sida om vårt repotage :D FETT NICE:D haha sen körde vi hem började plugga på naturen estelle driva mig hem runt halv fem och nu måste jag göra mörkerrums skit och natur. men vi har inte småföretagande iaf! hahabilder kommer senare. Kusinen fyller också år idag, grattis :D

jag skulle kuna skjuta någon nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback