STP!

jahapp då var det torsdag, och jesus flög till himlen idag för sisådär 2000 år sen. kanonkul (y)

igår var man på graffitti och åt med anton (y) nice och sjukt gått! sen var det föreläsning i hörsalen om brand och sånt grejs sen blev det stan tur, planering och en massa skit med massa olika folk ;D thx all dudes :) sen skulle jag möta rasmus men han kom aldrig! haha så jag stack till lomma och mötte upp c.o. sen stack vi till jessica i staffanstorp. trevligt trevligt. sen ja blidde det liten fnurra på tråden och jag tessan, therese, flamur och Andre stack till fors och chillade. försökte koppla in x-box till prjektor men det funkade inte. sen kom fors och vi alla däckade lite varstanns i lägenheten. 

therez, jag delar ALDRIG soffa med dig igen! för jävelen! hahahahaha  

klockan ringde 8 och jag therez och therese började dra oss mot busstationen tog bussen hem och sen däckade jag igen. vaknade två och nu ska jag plugga! puss.

det var sådanasom ni som tog min flicka ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback